Hubungan Irma dan Nabil sudah berakhir

Akhirnya hubungan Nabil Raja Lawak dengan pelakon popular, Isma Hasmie berakhir jua. Sebelum ini Nabil keras menafikan gosip itu dan menyatakan hubungan mereka masih seperti biasa. Tapi selama manalah Nabil boleh menyembunyikan perkara sebenar. Irma sendiri telah membuat kenyataan dalam Berita Harian yang hubungan percintaan dia dan Nabil sudah pun menemui titik noktah!

Punca perpisahan mereka tidak pula diketahui. Tapi ada mulut-mulut jahat berkata Irma dan kawan-kawannya sudah pi terjah kondominium Nabil bersama seorang pramugari pada pukul 4 pagi. Pramugari tersebut hanya memakai t-shirt tanpa coli dan berseluar boxer sahaja. Rasanya semua fikir benda yang sama macam saya fikir kan?

Namun dalam kenyataan sidang akhbar itu, Irma ada menafikan yang dia terlibat dengan aktiviti menerjah rumah Nabil bersama perempuan lain… Namun Irma enggan mengulas lanjut kesahihan kejadian tersebut. Mungkin Irma nak jaga air muka bekas kekasihnya tu kot….

Walau apa pun kisahnya, segalanya sudah pun berakhir… hope lepas ni korang tak payahlah cerita fasal ni lagi ek.. kesian dengan Irma.. Kepada Nabil pulak, lu pikirlah sendiri!!! Dah dapat awek cun macam Irma pun nak buat hal lagi. Kalau muka ada macam Brad pit tak apa gak.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: