Adly Fairuz disuruh kahwin Doktor

Baru saja dikhabarkan putus cinta, kini pelakon drama Cinta Fitri, Adly Fairuz disuruh ibunya untuk mencari jodoh secepat mungkin.

Ia sekaligus membuatkan Adly tidak senang duduk apatah lagi dia disuruh menjadikan doktor sebagai isteri.

“Pernah juga beberapa kali ibu saya cuba memperkenalkan saya dengan gadis, tetapi semuanya tidak menjadi. Ini kerana saya tidak suka dijodohkan dengan cara begitu. Lagipun gadis-gadis yang diperkenalkan semuanya ulat buku.

Paling tidak logik, ibu memberi alasan bimbang saya membuat pilihan yang salah jika saya mencari teman wanita sendiri, dan dia mahukan seorang doktor menjadi calon menantunya.” Katanya.

p/s : peh! high class gak mak si Adly ni yek. Nak menantu Doktor aje wokey… teringat pulak cerita Ibu Mertua Ku. Mahu Doktor dengan Majistret jek… pemain muzik boh layan lah!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

