Saya bukan kaki perempuan – John Park

PESERTA musim kedua Superstar K, John Park menafikan dakwaan sesetengah pihak yang menggelarnya sebagai kaki perempuan.

Lebih memburukkan, dia dituduh berperwatakkan begitu sejak di bangku sekolah lagi.

Perkara itu timbul selepas tersebarnya gambar-gambar John Park yang dikelilingi wanita di Internet.

“Saya ada ramai kawan lelaki berbanding wanita. Malah, saya juga bukanlah popular di kalangan wanita semasa zaman persekolahan, jadi macamana cerita begitu boleh timbul pula?

“Saya berani katakan yang saya bukan kaki perempuan. Saya lelaki yang baik!” katanya.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

