Kami tetap akan bersatu

Watie dilanda kontroversi lagi selepas dia mendedahkan hubungan cintanya dengan Joey kepada peminat. Joey (37) dan Wati (34) dikatakan mula menjalinkan hubungan selepas menjalani penggambaran drama Blues Pasar tani di Muar, Johor, hujung Mac lalu.

Malangnya pengakuan berani matinya itu, pasangan ini kini teruk menjadi sasaran kecaman ramai apabila bekas isteri Joey, Noraini (44) mendakwa yang Watie ini menjadi punca penceraiannya dengan Joey…

So Joey pun apa lagi. Tampil mempertahankan kekasihnya itu lah… Ala-ala hero hindustan gitu…

“Kenyataan itu bukan saja memalukan pihak saya dan dia, malah tak semena-mena nama Watie pula dikaitkan sedangkan punca itu tak pernah wujud sejak awal lagi. Usah mudah menuding jari dan mencari punca dengan mengaitkan nama Watie dalam masalah ini. Perceraian ini tidak langsung disebabkan soal orang ketiga sebaliknya antara kami sudah tiada persefahaman lagi.” Kata Joey.

Dah bercerai-berai pun nak gadoh-gadoh ke kak.. yang lepas tu biarlah lepas. Tak rugi pun akak berpisah dengan Joey. Bukan hensem pun si Joey ni. Ooopss terlebih sudah. Sorry yek Joey… hehehe

Tapi heran gak ek apa la yang si Watie ni pandang kat Joey. Menurut kata Watie, dia terpikat dengan si Joey ni coz Joey kelakar dan bijak buat dia ketawa… Belum kahwin semuanya indah.. lawak bodoh pun boleh gelak guling-guling ye tak..

Apa pun kami doakan semoga pasangan ni cepat-cepat kahwin dan kekal bahagia ek.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: