Lee Min Ho anti wanita berskirt pendek!!!

Baru-baru ni aku ada terbaca satu keratan berita tentang aktor pujaan ramai. Siapa lagi kalau bukan Lee Min Ho!!! atau lebih dikenali sebagai ‘Goo Jun Pyo’. Lee Min Ho menyatakan yang beliau Anti pada wanita berskirt pendek!!! Wow itu merupakan satu pengumuman yang sukar dipercayai.. yelah lelaki mana yang tak suka tengok awek seksis.. ye tak??

Lee Min Ho berkata “Saya mempunyai seorang kakak dan saya tidak suka dia memakai pakaian sedemikian. Malah kawan-kawan wanita yang rapat dengan saya pun akan saya tegur jika mereka memakai skirt pendek. Saya juga akan pastikan bakal teman wanita saya kelak tidak berbuat perkara yang sama.”

Tabik springgg buat Lee Min Ho!! Tengok orang yang bukan beragama islam pun tahu tentang batas susila.. tapi kita sebagai orang islam macam mana???

What ever it is yang penting Lee Min Ho still single la maknanya ek.. hah sesiapa yang rasa ada hati nak tackle Lee Min Ho kena pastikan tidak berpakaian terlalu seksi la ek.. semoga Lee Min Ho sentiasa sukses!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

